"НІ" КОРУПЦІЇ

Категорія: Без категорії
Опубліковано: Понеділок, 28 грудня 2015, 12:14
Автор: Макаревич Евгения
Перегляди: 26441

Шановні відвідувачі!

Колектив та керівництво нашого Центру намагається зробити процес обслуговування максимально простим і зручним для Вас. Просимо звернути увагу на кілька принципових для нас моментів.

Ми не беремо хабарів та презентів!

Маємо велике прохання не намагатися пропонувати нашим спеціалістам будь-які хабарі та презенти. Кожен наш спеціаліст має чіткі інструкції на такі випадки: виклик керівництва, служби охорони та поліції. Будь ласка, не ображайте нас та не підводьте під кримінальну відповідальність себе і нашого співробітника. Усі наші послуги є в прайсі, а їх результат не залежить від «зацікавленості» нашого спеціаліста. Ми пишаємося тим, що за час нашої роботи з 2009 року жоден клієнт не може сказати, що він давав хабар для вирішення питання у нашому Центрі. Якщо у Вас виникла підозра, що від Вас очікують додаткової «винагороди», обов’язково вимагайте зустрічі з начальником відділу та директором Центра.

Ми щиро вдячні за усі Ваші усні та письмові подяки, вони дуже важливі для нас. Подяки (як і скарги та зауваження) Ви можете залишити у книзі відгуків у нашому офісі, надіслати на адресу нашого центру – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , або на адресу Міністерства освіти і науки України, у сфері управління якого ми працюємо – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Також ми вдячні за Ваші відгуки на форумах та у соціальних мережах . Це найкраща та єдина можлива винагорода для нас, яка дає наснагу працювати і допомагати Вам і надалі.


Ми не відмовляємо у наданні послуг безпідставно!

Наголошуємо, що жоден наш співробітник не має права відмовити Вам у прийомі документів, якщо вони підлягають проставленню апостиля. Відмова у прийомі документів або у проставленні апостиля може бути пов’язана виключно з тим, що документ не підлягає цій процедурі. Окрім дотримання вимог нормативно-правових актів нашими спеціалістами, коректне оформлення документів - це також у Ваших інтересах. Якщо помилки та порушення в оформленні документів про освіту будуть помічені іноземною установою, для якої Ви готували документи, Ви можете отримати відмову. У такому разі виправлення ситуації для Вас буде набагато складнішим та потягне за собою додаткові витрати.

Ми не відмовляємо у прийомі документів старого зразка, якщо вони оформлені за нормами, що діяли на дату їх видачі. У таких випадках, незважаючи на всі складнощі, ми намагаємося отримати всю необхідну інформацію своїми силами, у т.ч. знайти інформацію про реорганізовані та розформовані навчальні заклади, витребувати інформацію з архівних установ тощо.

У разі відмови наші спеціалісти завжди надають вичерпну інформацію про її причини, хід розгляду документів та способи виправлення ситуації. Єдиний безальтернативний варіант – це фальшиві та змінені документи, які вилучаються та передаються до правоохоронних органів. За Вашим письмовим зверненням обов’язково надається офіційна відповідь.


Тільки офіційна оплата послуг!

Наш Центр не є бюджетною установою та не отримує фінансування чи компенсації за рахунок коштів державного бюджету України. Усі витрати на надання Вам послуг фінансуються виключно за рахунок надходжень від наших додаткових сервісів. Тому ми зі свого боку зацікавлені максимально розширити спектр наших послуг, що дозволить клієнтам знайти просте рішення своєї проблеми, у т.ч. у нестандартних та складних випадках. Оплата наших послуг завжди здійснюється одним із таких способів: через касовий апарат у нашому офісі, за квитанцією в банківській установі, через систему електронних платежів або за інвойсом у разі оплати з-за кордону. Будь-які інші форми оплати неможливі.

Крім того, наголошуємо, що Ви можете подати документи для проставлення апостиля, сплативши лише державне мито до загального фонду держбюджету України обсягом 51,00 грн для фізичних осіб або 85,00 грн для юридичних осіб. У цьому разі Ваші документи будуть обов’язково оброблені в нетерміновому режимі у порядку загальної черги. Ви також, як решта клієнтів, зможете відстежувати статус обробки документів у Вашому Персональному кабінеті та отримаєте sms-повідомлення про виконання Вашого замовлення.


Ми не створюємо штучні черги!

Протягом навчального року, з вересня до травня, Ви гарантовано можете подати документи в приймальні дні та години, подавши Вашу заявку за 30–40 хвилин до закінчення прийому. Черги у цей період в нашому Центрі, залежно від дня тижня, або відсутні, або невеликі. Також нагадуємо, що Ви можете забронювати дату і час візиту, заповнивши заявку на особисту подачу в Персональному кабінеті. Так Ви не витрачатимете час на очікування в черзі.

Сезонне навантаження припадає на червень–липень. У цей період всі навчальні заклади України видають документи про освіту, а у навчальних закладах за кордоном стартує вступна кампанія. З цих причин навантаження на Центр та кількість поданих документів зростає у 10 разів, а в окремі дні – у 20 разів порівняно з іншими періодами. Ми вживаємо усіх можливих заходів, щоб збільшити «пропускну спроможність» у ці два місяці. Проте повністю нівелювати цей пік та зробити його непомітним для Вас неможливо. У цей період через об’єктивні причини можливі черги. Також відчутне навантаження у травні та серпні.

Якщо Ви плануєте від’їзд за кордон і вже готуєте документи, будь ласка, не відкладайте їх подачу на літній період.


Ми не працюємо «з папірцями», ми працюємо з людьми!

Ми розуміємо, що за кожним документом, за кожним зверненням стоїть людина з її планами, мріями та сподіваннями. Тому, якщо це в наших силах, ми завжди йдемо Вам назустріч і намагаємося надати будь-яку можливу допомогу. Ми надаємо її, коли Ви навіть про це і не здогадуєтеся, відповідаючи на всі запити щодо Ваших освітніх документів від іноземних організацій із визнання, посольств та роботодавців. Ми не ставимося до своєї роботи формально, «перекладаючи папірці з місця на місце». Ми радіємо, коли Ви задоволені нашою роботою, ми переживаємо, коли Ви незадоволені. Для нас Ваші обґрунтовані зауваження – це заклик до дії та можливість удосконалити свою роботу. Отже, будемо вдячні за будь-які відгуки.

Зі свого боку, просимо поважного ставлення до наших співробітників!

З повагою,
керівництво Центра