Для зручності подачі документів та задля економії часу рекомендуємо скористатися Персональним кабінетом. Персональний кабінет стає доступним тільки після реєстрації на сайті. Тому передусім Вам необхідно зареєструватися.
Як зареєструватися?
Реєстрацію завершено. Тепер Ви можете користуватися Персональним кабінетом. Відповідний розділ з’явився у меню ліворуч. Ця функція надає змогу створити електронну заявку на дистанційну подачу або подачу документів з візитом в офіс, а також дізнатися статус обробки Ваших документів та отримати консультацію спеціаліста.
Як створити заявку?
Зверніть увагу: заявник - той, хто планує подавати документи. У полях блоку, присвяченого інформації про заявника, необхідно вносити дані того, хто фактично подаватиме чи надсилатиме документи. Якщо документи подаватиме чи надсилатиме їхній власник, дані заявника і власника документів співпадатимуть.
Зверніть увагу: максимальний об’єм кожної скан-копії повинен сягати не більше 1 Мб. Якщо розмір файлу перевищує вказаний об’єм, Вам необхідно стиснути його до прийнятного розміру.
Заявку створено. Вона знаходиться у списку створених заявок у вашому Персональному кабінеті. Ви маєте змогу здійснити такі операції з нею, як відправити в обробку, редагувати заявку або ж створити нову.
Зверніть увагу: на цьому етапі заявка знаходиться лише у Вашому Персональному кабінеті зі статусом «Формування заявки». Щоб надіслати заявку на обробку спеціалістам Центру, необхідно у переліку доступних дій обрати операцію «Відправити в обробку».
Наступні Ваші дії залежать від способу подачі документів: